Στο mute (συλλογή)

[Δείγμα συλλογής στίχων με θέμα τη μοναξιά.
Στίχοι: TooMoon]


Έχασα τα κλειδιά

Έχασα τα κλειδιά κάπου στο δρόμο
Πρωτοχρονιάτικη γιορτή μες την Αθήνα κι είμαι μόνος
Θα ρθει ο κλειδαράς να μου ανοίξει
Αυτήν την πόρτα για να μπω
Ξανά στην πλήξη

Έχασα τα κλειδιά και δε θυμάμαι
Πόύ έχω βάλει τα διπλά, μες το συρτάρι πρέπει να ναι
Μαζί με τις παλιές φωτογραφίες
Που βγάζαμε στις εκδρομές
Και στις πορείες

Έχασα τα κλειδιά και δε με νοιάζει
Αν έχω αφήσει ανοιχτό και θερμοσίφωνα και γκάζι
Όλα να σκάσουν πια και τι μου μένει
Μια τηλεόραση ανοιχτή
Με περιμένει



Δωσ’ μου μία λύση

Δωσ’ μου μία λύση
Είμαι ένα παιδί που δε θα μιλήσει
Κάνω μία σκέψη
Ψάχνω για φωνή
Μα δε βρίσκω λέξη

Δωσ’ μου μία λύση
Είμαι ένα παιδί που τα έχει φτύσει
Πάνω κάτω πάω
Μόνος ξεκινώ
Μόνος μου γυρνάω

Δωσ’ μου μία λύση
Είμαι ένα παιδί που δεν έχει στύση
Βίζιτες και τσόντες
Γράφω μουσική
Που δεν έχει νότες

Δωσ’ μου μία λύση
Είμαι ένα παιδί που θ’ αυτοκτονήσει
Θέλω να γνωρίσω
Πάλι τη γυναίκα
Που θα αγαπήσω

Δωσ’ μου μία λύση
Είμαι ένα παιδί που κοιτάει τη δύση
Όπως κι αν το κάνεις
Μόνος σου εκεί
Θέλεις να πεθάνεις



Υπόλοιπο ημέρας

Υπόλοιπο ημέρας
Μου λείπει ο αέρας
Μέχρι τη λήξη
Κερδίζει η πλήξη
Κι οι λέξεις τελειώνουν αργά

Τσιγάρα, τασάκι
Φωτιά με παγάκι
Βιβλίο με σκέψεις
Ποια να διαλέξεις
Χωρίς να χαθείς στ΄ ανοιχτά

Χτυπάει το κύμα
Τραβάει το βήμα
Φωνάζει η παρέα
Περνάει ωραία
Μα αυτή είναι παγίδα παλιά

Φεγγάρι και βάθος
Ο φάρος κι ο βράχος
Βαρκούλα που πιάνει
Στο άδειο λιμάνι
Που κάποτε παίζαν παιδιά

Βαραίνει το μάτι
Δεν έχω κρεβάτι
Που να το ζεσταίνει η αγκαλιά



Πρόβα ζωής

Τόσα τσιγάρα άδικα
Με κέφια κουρασμένα
Τόσα στημένα βλέμματα
Σε μάτια αδειανά
Τόσα στα χείλη έτοιμα
Τα χιλιοειπωμένα
Τόσα πολλά τα ανείπωτα
Κρυμμένα σε χαρτιά

Έτσι περνούν οι νύχτες μας
Κι αφήνουν μαύρους κύκλους
Και πόζες παίρνουν ψεύτικες
Σε κάδρα τυπικά
Λάθος ανθρώπους κάνουμε
Παρέα μας και στίχους
Άλλη ζωή προβάρουμε
Και ζούμε τελικά


[Αρχείο συλλογών: http://toomoonrecords.blogspot.com/2008_07_01_archive.html]

Δεν υπάρχουν σχόλια: